۱۳۹۳ اسفند ۲۰, چهارشنبه

امام به آیت الله خلخالی : من حامی‌ شما هستم.



پس از اینکه امام صادق خلخالی را به سمت حاکم شرع منصوب نمود:
-----------------------------------------
(خلخالی) عرض کردم: متشکرم، اما این کار خون دارد و بسیار سنگین است.
حضرت امام فرمود: برایِ شما سنگین نیست، من حامی‌ شما هستم.
-----------

عرض کردم: من زحمت کشیده‌ام و چیزهایی‌ بلدم، اما میترسم دشمنان اسلام علیه من تبلیغ کنند.
امام فرمود: من از شما حمایت می‌کنم، وانگهی به چه کسی‌ بدهم که به او اطمینان داشته باشم؟ ضمنا مصطفی به من گفته بود که شما حاشیه عروه ( یک دوره کامل ابواب شیعه است**) را هم نوشته اید و مجتهد هستید.
----------------------------

وظیفه محوله را از سویِ امام پذیرفتم و داد مستضعفان و ملت مظلوم را از مستکبرانی 
چون هویدا و خسروداد و رحیمی و جهانبانی و خلعت بری و صد ها گردن کلفت دیگر 
گرفتم.
------------------------------

شنیدم که اشرف پهلوی در کتابی تحت عنوان تسلیم ناپذیر راجع به امام و یاران او 
نوشته و انقلاب ایران را امریکایی روسی خوانده است و

 و یاران امام را وابسته معرفی‌ کرده است. به نظر او حاج سید علی‌ خامنه‌ای و آقایِ 
موسوی خوئینی‌ها دست پرورده کمونیست‌ها هستند، یعنی‌ که خلاصه نمی‌خواهد 
مردمی بودن و اسلامی بودن انقلاب را بپذیرد. 

او باید بداند که مردمی که با دست خالی‌ انقلاب کرده اند، حالا که اسلحه در دست 
دارند، میدانند که چگونه باید از انقلاب و اسلام دفاع کنند.

خاطرات آیت الله خلخالی، صفحه ۲۹۲








۱ نظر:

  1. خامنه ای تخم روسه
    روحانی هم دیوسه

    در سالهایی که روسها مشهد را اشغال کرده بودند مادر خامنه ای با سربازان روس روابط نا مشروع داشت و بعدها همیشه از اینکه شاه روسها را از ایران بیرون کرد ناراحت و گله مند بود. برادر بزرگ خامنه ای که مثل خرس می ماند شبیه روسهاست. و خامنه ای خود را از نژاد روس میداند و به گفته نزدیکان خامنه ای.......

    پاسخحذف